Reklama

Specyfikacja techniczna dla ogłoszeń:

Pismo w wersji drukowanej:

4. strona okładki: 185 mm poziom na 270 mm pion + 3 mm spadu („biga” na 6 mm od grzbietu)
2. i 3. strona okładki: 179 mm poziom na 270 mm pion + 3 mm spadu
środek pisma – cała strona: 185 mm poziom na 270 mm pion + 3 mm spadu

Projekty kolorowe w CMYK, czarno-białe w skali szarości, rozdzielczość: 300 dpi

Prosimy nie wstawiać znaczników cięcia ani innych znaków drukarskich.

W projektach prosimy odsunąć tekst i inne ważne informacje od brzegu kartki o 10 mm
Gotowy projekt należy przesłać w formie pliku pdf (ewentualnie jpg) na adres: anna.kosciuszko@fragile.net.pl

Strona internetowa:

Wymiary buttonu-linku: 120 px na 120 px
Wymiary banneru górnego – billboardu: 960 px na 120 px
– z przekierowaniem zewnętrznym.

Prosimy o przesyłanie reklam na stronę internetową w formacie: jpg lub gif – nieruchomy.
Waga pliku nie powinna przekraczać 60 KB.

 

 

Dystrybucja:

Nakład pisma kulturalnego „Fragile” obecnie wynosi 1000 egzemplarzy. Jest dystrybuowane za pośrednictwem Salonów Prasowych Sieci Empik, dostępne w wybranych księgarniach, bibliotekach, punktach sprzedaży i galeriach na terenie całej Polski oraz w ramach sprzedaży internetowej i prenumeraty. Aktualna lista punktów, gdzie „Fragile” jest dostępne: do czytania lub kupienia.

 

 

Kontakt: fragile@fragile.net.pl, 12 422 19 55, wewn. 16.